Elin Linnèa

Syskonkärlek.
 Dagarna flyger fram.
Jag lär mig något nytt hela tiden i vår nya vardag.
Som att mysa med en liten tjej i famnen samtidigt som jag leker med ettåringens grävmaskin och gör alla möjliga slag bil-/brumljud jag kan medan han står och låter likadant.
 Och vem hade trott att en ettåring kunde vara så mycket till hjälp när diskmaskinen ska tömmas?!
Kian tycker det är så roligt varje gång jag öppnar diskmaskinen och börjar tömma den. 
Han ställer sig redo och väntar på att jag ska bli färdig med glasen, sen tar han en och en tallrik och räcker upp den till mig.
och det gör han med  d e t  stora leendet!
S y s k o n k ä r l e k
 
Kian skiner upp varje gång han går fram till Kine.
Han har lärt sig vara väldigt försiktig med henne och är väldigt omtänksam, han hämtar både napp och flaskan till henne och lägger det fint på magen.
 
Nu tar vi verkligen helg och dukar fram fredagsmyset!
Kramar